BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 13 Julai 2009

temasya sukan kolej TAJ






tanggal 4/7/2009 kolej akuh wat temasya sukan... penat gler smmgu sblum tu... mcm2 nak wat.. akuh kire org penting r dlm umah ALPHA(merah)... mcm2 keje aku kne wat padahal aku ajk makanan je.. uhuhuhu... xde org nk wat jd aku wat je... nolong sesama kawan2.. semangat persahabatan la katakan.. ehe... tp bnde yg sedeh telah berlaku.. nset ku dicuri sehari sebelum sukan.. sedey doh.. nanges 2 hari.. xde semangat llnsg nk wat keje.. uhu.. tp kwn2 umah merah bg akuh semangat.. acara yg aku masuk like bola jaring ( no2 ) lari 200meter ( xtau le tmpt bape) cheerleading ( no2 ) hari tu gak ade bnde buruk jd kat akuh lagi.. tersembam dlm toilet.. celaka tol.. koyak gak la kening aku. uhuhu.. tp sakit aku terbalas dengan umah ALPHA jd juara keseluruhan sukan hari tu... BESH tol.. hahhahaha lupe trus sal sakit jatuh tu.. uhu... GO ALPHA Go ALPHA!!!!! * thnk kat korang yg da byk membantu dan bg kerjasama. cayang korang sume.. to: angah zareq, farhana, kumin,marsanah, zarik, kechik, adib, nan, yan, geng bola jaring, ina, sazua, yun, fatin, song, sangeeta, dak2 cheerleading, nadiah, fatin, devi, boboy, adek kakak( si kembo ), lena, sany, sham, daniel, roy, man,janna dan semua yg terlibat ngan umah ALPHA.. xlupe pd dak2 tarik tali laki n gurls, dua2 kite jd juara!! muah!!

0 ulasan: