BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 2 Februari 2009

carik membe2 lama..

ni la sahabat aku. die la tmpt aku mengadu n lps rindu kat bf aku. si peah!

korang tau pe erti persahabatan????? erm.. sahabat, kawan, mmbe n pe2 la yg leh gelarkan mereka yg slalu dekat ngan kite. semlm aku belek2 album lama. tetibe je tetgk pic mmbe2 skool aku dlu. aku dlu byk skool. merata-rata. uhu. aku nk jmpe sume mmbe2 lame aku. pe la da jd ngan diorg ek.. ne tau de wat slah ngan diorg dlu ke pe ke. t z sempat jmpe plak ngan diorng. uhu.
skrg aku still de mmbe gak. tp kermian dak2 kolej aku je. diorg da anggap aku cm kakak diorg. ( sbb aku paling tua) aku hanya dikenali sebagai ALONG kat kolej. lec aku pun join gak panggey aku along. redah je r. janji diorg kenal aku. uhu. tuk mmbe lama aku tu kalo kenal aku, msj2 ke, tegur r aku. aku rindu korank sume... dan lagi 1 ingat la bahawa tiada org yg sanggup tawa dan menangis ngan kite melainkan sahabat kite!. hargai la sahabat anda.
p/s:: khas wat mmbe smjk dindings,lumut,perak. smk methodist tg malim, institut pengurusan bitara. kolej strategy, geng cashier giant hypermarket sri manjung n dak2 kolej taj, ipoh.

0 ulasan: